REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Techlandinwestycja
Pokaż inwestycję
Techland
Wrocław, Fabryczna, Szczyrki 11
KosmoS Arenainwestycja
Pokaż inwestycję
KosmoS Arena
Wrocław, Fabryczna, Mieroszowska
Przejazdowa 17inwestycja
Pokaż inwestycję
Przejazdowa 17
Wrocław, Psie Pole, Przejazdowa
Hutmeninwestycja
Pokaż inwestycję
Hutmen
Wrocław, Stare Miasto, Grabiszyńska 241
SŁONECZNE POLANOWICEinwestycja
Pokaż inwestycję
SŁONECZNE POLANOWICE
Wrocław, Psie Pole, Stradomska
Lawendowa 5inwestycja
Pokaż inwestycję
Lawendowa 5
Wrocław, Psie Pole, Lawendowa
Develia wybuduje drogę i ścieżkę pieszo-rowerową na wrocławskim Ołtaszynieartykuł
Pokaż artykuł
Develia wybuduje drogę i ścieżkę pieszo-rowerową na wrocławskim Ołtaszynie
Wrocławski deweloper, który na Ołtaszynie realizuje osiedle Orawska Vita, rozbuduje lokalną infrastrukturę drogową. Oprócz remontu ul. Orawskiej i Łubinowej Develia wykona również długą ścieżkę pieszo-rowerową do ulic Koszyckiej i Spiskiej.
Znany polski hotelarz zainwestuje w Szklarskiej Porębie. Kupił zabytkową nieruchomośćartykuł
Pokaż artykuł
Znany polski hotelarz zainwestuje w Szklarskiej Porębie. Kupił zabytkową nieruchomość
Będzie kolejna inwestycja w Szklarskiej Porębie pod Jelenią Górą na Dolnym Śląsku. Grupa hotelowa Arche S.A. zakupiła kolejny zabytkowy obiekt w Polsce. Należąca do znanego i cenionego polskiego inwestora i hotelarza Władysława Grochowskiego spółka stała się właścicielem historycznego kompleksu po dawnej hucie szkła kryształowego Josephine w Szklarskiej Porębie, obejmującego grunty oraz budynki użytkowe o łącznej powierzchni blisko 3 hektarów, znajdujące się przy popularnym szlaku turystycznym.
Lokum Verde – naturalnie dobre miejsce do życiaartykuł
Pokaż artykuł
Lokum Verde – naturalnie dobre miejsce do życia
Verde znaczy zielony. Ten kolor kojarzący się z harmonią, spokojem i bliskością natury stał się symbolem osiedla Lokum Verde zrealizowanego przez Lokum Deweloper. Położona w spokojnej części wrocławskiego Zakrzowa inwestycja zachwyca nie tylko architekturą i funkcjonalnością, ale także otoczeniem – zacisznym, pełnym zieleni i miejsc sprzyjających relaksowi.
Panattoni rozbudowuje największą inwestycję na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus artykuł
Pokaż artykuł
Panattoni rozbudowuje największą inwestycję na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, rusza z rozbudową swojej największej inwestycji na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus – w ramach której dostarczył dotychczas 185 000 mkw. Deweloper właśnie rozpoczął realizację hali o powierzchni 30 000 mkw. Po jej ukończeniu w I kw. 2024 r. zaplanowana jest budowa kolejnych 130 000 mkw. Wartość dwóch nowych obiektów wyniesie 116 mln euro.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła kolejna nowa marka premiumartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła kolejna nowa marka premium
Do grona najemców centrum outletowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła marka JOOP! W jej ofercie znaleźć można wysokiej jakości odzież damską i męską łączącą w sobie elegancję i komfort użytkowania, a także akcesoria. To pierwszy salon tego brandu na Dolnym Śląsku – z okazji otwarcia dla klientów przygotowano oferty specjalne.
REKLAMA